Perioada rece

Gata dozat, usor de administrat!

Perioada rece

 

Iarna îşi face tot mai simţită prezenţa, iar temperaturile sub 0 grade vor fi la ordinea zilei în următoarele luni. Atenţia acordată micilor detalii vă pot ajuta să treceți mai uşor peste sezonul rece. În următoarele rânduri vă recomandăm o serie de metode, certificate de experții în sănătate, cu ajutorul cărora combateți frigul pe timp de iarnă și păstrați căldura corporală.

Metode de a preveni gripa și răceala din perioada rece 

Consumați alimente bogate în proteine. Activitatea de digestie a proteinelor creşte temperatura corpului într-o măsură mai mare decât carbohidraţii şi grăsimile, deoarece corpul depune un efort mai mare pentru asimilarea proteinelor, conţinute în carnea roşie, soia, nuci şi alune.

Adoptați o hidratare corespunzătoare. Începeți prin a te hidrata din interior, consumând cel puțin 2 litri de apă zilnic, dar și ceaiuri calde. Odihna este, de asemenea, foarte importantă, așa că încercați să dormiți minimum 7 ore pe zi. Odată cu frigul de afară, corpul consumă și mai multă energie pentru a se adapta, dar îl poți ajuta oferindu-i suficiente ore de somn prin care, de altfel, veți evita și apariția inesteticelor cearcăne.

Beţi ceai şi cafea fără cofeină. În perioada rece, se recomandă băuturile decofeinizate, deoarece cofeina determină pierderea căldurii corporale. Alternativa este să se consume băuturi fără cofeină, cum ar fi ceaiurile din plante şi ceaiul de ghimbir, care are proprietăţi naturale de încălzire. Pentru corp, folosiți apă caldă, nu fierbinte, și limitați durata băii sau a dușului la mai puțin de 15 minute, pentru a nu sensibiliza și mai tare pielea. De asemenea, continați cu hidratarea exterioară. În cazul în care pielea este afectată de eczeme şi dermatite, se pierde mai multă căldură decât de obicei, deoarece sângele circulă mai aproape de suprafaţa pielii când aceasta este inflamată. Un tratament antiinflamator eficient este asigurat de cremele cu steroizi.

Pentru activarea circulaţiei, faceți mișcare, care poate consta în exerciții simple, ce pot fi practicate acasă. Mişcaţi degetele picioarelor în sus şi în jos de mai multe ori, apoi răsuciţi gleznele la stânga şi la dreapta. Apoi închideţi şi desfaceţi palmele de zece ori şi contractaţi şi relaxaţi fesele de zece ori.

Protejeați-vă cu căciulă, fular și mânuși, pentru că urechile și extremitățile pierd foarte ușor căldura corpului. Pe lângă menţinerea căldurii, acestea contribuie la diminuarea efectului de horn (căldura corporală iese din haine pe la gât, dacă nu o izolezi cu o eşarfă, cu un pulover pe gât sau cu un fular). Totodată, alegeți haine din materiale care vă lasă pielea să respire, fabricate din fibre naturale cum este bumbacul sau mătasea.

Așadar, o alimentație bogată în fibre, consumul de fructe și legume, hidratarea și odihna corespunzătoare și practicarea sportului contribuie la combaterea perioadei reci sau prevenirea gripei și răcelii. Însă, în cazul în care virusurile pun stăpânire pe organismul dumneavoastră, nu uitați de Bronhoklir, cu o formulă naturală și emolientă, care aderă la mucoasa căilor respiratorii, protejând împotriva agresiunii factorilor iritanți. Extractul de nalbă mare calmează tusea uscată și ameliorează iritația căilor respiratorii. În plus, datorită formulei inovatoare, Bronhoklir poate fi administrat oricând și oriunde, pentru că este deja dozat.

 

2 răspunsuri

  1. […] Startul iernii se va face treptat începând cu 26 noiembrie. În nopțile senine de noiembrie vor pătrunde frigul, bruma și înghețul, iar masele de aer umed și cele de aer rece vor întâmpina perioada iernii, începutul lui decembrie. ANM anunță prognoza meteo pentru noiembrie cu temperaturi medii spre joase la final, care se vor situa între 6 garde Celsius și 8 garde Celsius. […]

  2. […] în intervalul noiembrie – februarie deoarece sistemul imunitar este sensibil în timpul sezonului rece şi organismul necesită o îngrijire mai […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *