Luna ianuarie, cea mai geroasă lună din an

Gata dozat, usor de administrat!

Luna ianuarie, cea mai geroasă lună din an

 

Popular, luna ianuarie mai poate fi întâlnită și sub denumirea de „gerar”, din pricina temperaturilor foarte scăzute în această perioadă a anului. Aici își are originea și expresia „gerul Bobotezei”, care semnifică cele mai geroase zile din an, în ianuarie, de Bobotează. Schimbările din mediu atrag, de asemenea, schimbări şi la nivelul stării de sănătate, sau cel puţin la nivelul dispoziţiei generale.

Predispoziție la răceli

Răceala sau gripa pot surveni în orice moment al anului, dar au o frecvenţă mai mare în momentul marilor schimbări climaterice, cum ar fi în timpul iernii. Tocmai de aceea, în următoarele rânduri, ne-am gândit să îți facem cunoscuți pașii de prevenire a acestor boli, care afectează timpul petrecut în familie sau performanța la serviciu.

Este recomandată consumarea legumelor si fructelor din belșug, însă în special a celor de sezon, întrucât sunt proaspăt culese și își păstrează o mare parte din nutrienți intacți. În plus, există o relație între organismul nostru și natură, iar nevoile nutriționale sunt în concordanță cu anotimpul în care ne aflăm.

Consumă cât mai multe verdeţuri şi fructe. Detoxifierea oferită de acestea bifează atât planul exterior, cât și tonusul psihic și astfel, buna dispoziție. O detoxifiere interioară o va genera, implicit, și pe cea exterioară, părul, pielea și unghiile căpătând curând un aspect mai sănătos.

Diferențiază grăsimile bune de cele rele. Cele bune sunt esenţiale pentru funcţionarea organismului, cum sunt, spre exemplu, grăsimile pe care le conţin carnea de peşte, avocado, sau nuciferele.

Hidratarea corespunzătoare este, de asemenea, importană. Deși ești invadat cu recomandarea consumului a cel puțin 2 litri de apă pe zi, adesea neglijezi acest lucru. Un aport corect de lichide împiedică îmbătrânirea precoce și elimină toxinele din organism.

Exerciţiile sunt foarte importante pentru starea generală de sănătate și pentru energie. Începi uşor dacă nu ești o persoană activă. Plimbă-te în parc, urcă pe scări în loc să iei liftul, sau coboară din autobuz cu o staţie înainte să ajungi la destinaţie şi continuă drumul pe jos, pentru început.

Odihna joacă, de asemenea, un rol esențial pentru sănătate. Încearcă să te culci mai devreme și să îți rezolvi problemele legate de somn, dacă există.

Dacă respecți acești pași și totuși, virusurile pun stăpânire pe organismul tău, nu uita de Bronhoklir, siropul care aderă la mucoasa căilor respiratorii, protejând împotriva agresiunii factorilor iritanți. În plus, datorită formulei inovatoare, Bronhoklir poate fi administrat oricând și oriunde, pentru că este deja dozat.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *